Już niedługo bo 10 marca przed warszawskim Centrum Mody Klif zostanie otwarty BMW Luxury Excellence Pavilion - nietypowa forma spotkania ze światem BMW. Pawilon prezentować będzie kompetencje marki w zakresie nowoczesnego luksusu, innowacyjnych technologii,  najwyższej klasy wzornictwa i kunsztu rzemieślniczego. Warszawa jest drugą po Berlinie europejską stolicą, w której powstanie to wyjątkowe miejsce.                          

Przez trzy tygodnie BMW będzie zapraszać do świata estetyki, perfekcji i kunsztu rzemieślniczego. Na odwiedzających czekać będzie m.in. możliwość zapoznania się z jakością i stylistyką samochodów BMW prezentowanych na przykładzie ekskluzywnego modelu BMW M760Li xDrive. Ekspozycja BMW Individual przybliży możliwości personalizacji auta pod katem osobistych preferencji. Wieczorami odbywać się będą warsztaty i degustacje, m.in. kurs  kaligrafii organizowany we współpracy z marką Montblanc, warsztaty zapachowe realizowane wraz z marką Dior oraz konferencja poświęcona inwestowaniu w dzieła sztuki, której patronować będzie Noble Bank. Pawilon będzie działał do 1 kwietnia. 

BMW Luxury Excellence Pavilion jest wyrazem nowego podejścia do standardu obsługi oraz sposobu dotarcia do klientów. „Ta nowatorska koncepcja pozwala nam być tam, gdzie są nasi klienci. Jest dla marki BMW miejscem prezentacji jej wizji luksusu”, wyjaśnia Małgorzata Cecherz-Kowalska, dyrektor marketingu BMW. „Forma pawilonu, jego nowoczesna architektura, najwyższa jakość i charakter premium wyznacza nowe wzorce – dokładnie tak, jak oczekuje się tego w klasie samochodów luksusowych”. Pawilon zaprojektowano w stylu klasycznej moderny, jego bryła jest lekka i elegancka. Elementy wyposażenia pochodzą ze znanych pracowni designu, m.in. od iGuzzini, Fernando Forero, Fendi, Luca Stand Hight.